Παραθέτω ξανά αυτό το υπέροχο ποίημα, του μεγάλου μας ποιητή Κωνσταντίνου Καβάφη, με την ελπίδα, κυρίως η νέα γενιά, να το έχει ως οδηγό στη ζωή, να φέρονται οι νέοι μας πάντα με τιμιότητα, να είναι γενναίοι, να θέτουν αγνούς, τίμιους και λαμπρούς στόχους, να είναι σταθεροί στα πιστεύω τους και πάντα να αγαπούν, να σέβονται και να βοηθούν τους συνανθρώπους τους.
Έστω και αν προβλέπουν, όπως λέει και ο ποιητής "πως ο Εφιάλτης θα φανεί στο τέλος,
κ' οι Μήδοι επί τέλους θα διαβούνε"
Έστω και αν προβλέπουν, όπως λέει και ο ποιητής "πως ο Εφιάλτης θα φανεί στο τέλος,
κ' οι Μήδοι επί τέλους θα διαβούνε"